اسماعیل عباسی، نادر داوودی و بهروز مهری در خانه هنرمندان

logo11

چهارمین روز برنامه «ده روز با عکاسان» میزبان اسماعیل عباسی، نادر داوودی و بهروز مهری خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، چهارمین روز برگزاری «ده روز با عکاسان» که قرار است هر روز به یکی از هفت انجمن تخصصی شرکت کننده اختصاص داده شود، از سوی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برپا می‌شود.
این برنامه روز ۲۵ دی با سخنرانی اسماعیل عباسی پیرامون «اخلاق در عکاسی» از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ آغاز می‌شود و بعد از نمایش فیلم از ساعت ۱۸ الی ۱۸:۳۰ پانلی با عنوان «ادیتوریال عکس» از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ ادامه برپا می‌شود. نادر داوودی به عنوان کارشناس و بهروز مهری و مرتضی فرج آبادی از شرکت‌کنندگان این پانل خواهند بود.
در سومین دوره «ده روز با عکاسان» تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران به طور همزمان به این برنامه تعلق گرفته است که به همین منظور گالری بهار به انجمن عکاسان ایران، گالری تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، گالری نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، گالری میرمیران به انجمن عکاسان سینمای ایران، گالری پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، گالری زمستان به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و گالری ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.
سومین دوره «ده روز با عکاسان» با دبیری ابراهیم صافی از ۲۱ الی ۳۰ دی سال ۹۳ در خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طا‌لقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.