آیوازیان، بهشتی و کوهی در «ده روز با عکاسان»

logo11

پنجمین روز برگزاری برنامه «ده روز با عکاسان» با برگزاری کارگاهی از سوی سیمون آیوازیان و سخنرانی کارشناسانی همچون دکتر سیدمحمد بهشتی و دکتر ناصر فکوهی ۲۶ دی ماه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، پنجمین روز برگزاری برنامه «ده روز با عکاسان» از سوی انجمن عکاسان میراث فرهنگی برگزار می‌شود. سومین دوره این برنامه با مشارکت هفت انجمن تخصصی عکاسی آغاز به کار کرده است و هر روز از سوی یکی از انجمن‌ها برپا می‌شود. پنجمین روز که جمعه، ۲۶ دی برگزار می‌شود به انجمن عکاسان میراث فرهنگی اختصاص دارد.
در نوبت صبح این برنامه کارگاه سعید دستوری با عنوان «نورپردازی استودیویی» از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود و کارگاه بعدی هم در مورد «عکاسی معماری» است که با حضور دکتر سیمون آیوازیان و صادق میری از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ برپا خواهد شد.
همچنین در نوبت عصر این روز از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷ بعد از نمایش فیلم «کاوش در تخت جمشید»، دکتر سیدمحمد بهشتی، معمار و رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی از ساعت ۱۷ الی ۱۸ با موضوع «عکاسی و میراث فرهنگی» سخنرانی می‌کند.
در ادامه از ساعت ۱۸ الی ۱۸:۳۰ فیلم پخش می‌شود و در پایان از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ پانل «عکس به مثابه ابزار پژوهش در انسان شناسی» از سوی دکتر ناصر فکوهی از اساتید برجسته دانشگاه در رشته انسان شناسی و حسن غفاری، کارشناس عکاسی برگزار می‌شود.
در سومین دوره «ده روز با عکاسان» تمامی گالری‌های خانه هنرمندان ایران به طور همزمان به این برنامه تعلق گرفته است که به همین منظور گالری بهار به انجمن عکاسان ایران، گالری تابستان به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، گالری نامی به انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، گالری میرمیران به انجمن عکاسان سینمای ایران، گالری پاییز به انجمن عکاسان میراث فرهنگی، گالری زمستان به انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران و گالری ممیز به انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس اختصاص داده شده است.
سومین دوره «ده روز با عکاسان» با دبیری ابراهیم صافی از ۲۱ الی ۳۰ دی سال ۹۳ در خانه هنرمندان ایران به نشانی خيابان طا‌لقاني، خيابان موسوي شمالي (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.