تور عكاسي قلب تهران برگزار مي شود

ثبت تور عكاسي قلب تهران از برنامه هاي پنجمين همايش ۱۰ روز با عكاسان ۲۴ تا ۲۷ آذرماه برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومي پنجمين همايش ۱۰ روز با عكاسان، ثبت نام تور عكاسي قلب تهران در سايت پنجمين همايش روز با عكاسان به نشاني ۱۰days.nips.org.ir  آغاز شد و علاقه مندان مي توانند براي حضور در اين تور ثبتنام كنند.
اين تور با دو رويكرد زندگي شهري و اقتصاد و  گردشگري در نقاط گوناگون منطقه ۱۲ تهران برگزار مي شود و عكاسان با حضور در اين منطقه عكاسي مي كنند.
اين تور به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ آذرماه با همكاري شهرداري منطقه ۱۲ تهران برگزار مي شود.
نمايشگاه “تهران شهر من” از برنامه هاي پنجمين همايش  روز با عكاسان با حضور رييس هيات مديره انجمن عكاسان ايران، دبير همايش ۱۰ روز با عكاسان يكشنبه  آذرماه در گالري مريم گشايش يافت.در اين نمايشگاه آثار دانشجويان عكاسي دانشكده خبر به نمايش گذاشته شده است و تا ۲۸ آذرماه ادامه دارد.
نمايشگاه عكس انسان معاصر با آثار اعضاي انجمن عكاسان استان مركزي نيز از برنامه هاي جنبي اين دوره همايش است كه در فرهنگسراي ارسباران برگزار مي شود. اين نمايشگاه با عنوان “انسان معاصر” امروز در فرهنگسراي ارسباران گشايش مي يابد و تا۳۰ آذرماه جاري در گالري شماره ۱ اين فرهنگسرا ادامه دارد.
همچنين منتخبي از آثار سومين و چهارمين همايش ۱۰ روز با عكاسان از ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در گالري شماره ۲ و ۳ فرهنگسراي ارسباران به نمايش گذاشته مي شود.
همچنين نمایشگاه آثار سیمون آیوازیان، فرهود حقی، محسن شاندیز، محمد صیاد، اکبر عالمی، کامران عدل، فخرالدین فخرالدینی، علی قلمسیاه، مسعود معصومی و منوچهر یگانه دوست از ۲۳ آذر تا سوم دی ماه در موزه امام علی(ع) از برنامه هاي پنجمين همايش ۱۰ روز با عكاسان برگزار مي شود.
در پنجمين روز همايش ۱۰ روز با عكاسان در روز سه شنبه نشست هاي تخصصي برگزار نمي شود اما در بخش نگاه شخصي  سياوش جهان بين، داريوش محمدخاني و مهدي عبدالكريمي از ساعت ۱۶ تا ۱۹ روز سه شنبه ۲۳ آذرماه بانمايش عكس تجربه ها و ايده هاي خود را بيان مي كنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.