«فرآیند انتخاب کتاب‌ عکاسی برای نشر:کتاب متن» بررسی می‌شود

_MG_9958

جلسه هماهنگی نشست تخصصی «فرآیند انتخاب کتاب‌ عکاسی برای نشر: کتاب متن» با حضور کارشناسان این حوزه، عصر یکشنبه ۶ دی، در محل انجمن عکاسان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی چهارمین دوره ده روز با عکاسان این جلسه با حضور اسماعیل عباسی عکاس، مترجم، نویسنده و عضو شورای علمی این دوره، دکتر محمد خدادادی مترجم‌زاده عکاس، پژوهشگر هنر و مدیر علمی آرش کمالی از نشر کتاب پرگار، عماد شاطریان از نشر بیدگل و محسن حسن‌پور و علیرضا زمانی از نشر مرکب سفید برگزار شد.در این جلسه، محورهای اصلی این نشست در چهارمین دوره «۱۰ روز با عکاسان» بررسی شد.

طی این جلسه، اسماعیل عباسی، موضوعاتی از قبیل نقش ویراستار، مترجم، نویسنده و پخش را در کتاب‌های متن‌محور در حوزه عکاسی به بحث و تبادل نظر گذاشت.

حاضرین در جلسه نیز با طرح موضوعاتی چون نقد کتاب عکاسی، پخش اینترنتی کتاب، چاپ کتاب‌های تکراری، اقتصاد نشر کوچک، آمار کتاب‌های منتشر شده به سر فصل‌های مشترکی برای بررسی در نشست تخصصی دست‌یافتند.

نشست تخصصی «فرآیند انتخاب کتاب‌ عکاسی برای نشر: کتاب متن»، در چهارمین دوره ۱۰ روز با عکاسان در تالار استاد «جلیل شهناز» خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

روابط عمومی چهارمین دوره ده روز با عکاسان

عکس : حسین جلالی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.