آینده ای روشن در روشنی چشمان بیدارتان باد

000_6748

ابراهیم صافی / دبیر سومین دوره «ده روز با عکاسان»
سومین همایش ده روز با عکاسان را پیش روی داریم، نتیجه تلاش و همدلی جامعه عکاسی با هفته‌ها کار و برنامه‌ریزی در آستانه تحقق پذیری است.
مشکلات زیادی در مسیر راه بود که اگر گذشت و همراهی نبود، این مهم به وقوع نمی‌پیوست.
پیوسته جهان رو به رشد است و فرهنگ‌های مختلف هر روز بیشتر از پیش به رونق خود می‌اندیشند چرا که اگر رونقی در فرهنگ و هنر نباشد، به خوبی آگاهیم که رشد و توسعه ای نیز در پیش نخواهد بود.
آسمان ابری فضای فرهنگی و هنری امروز ما هم نیاز به تابش پرتویی تابناک دارد که با دست توانای اهل آن آبی خواهد شد. اکنون که امید و فروغی پیش آمده، باور داریم چنین فرصتی همراه با تجربیات دو دوره پیشین، سومین دوره را با حضور بخش گسترده‌ای از خانواده عکاسی و بطور فراگیر به پیش خواهیم برد.
امید اینکه نتیجه این گفتگو و تعامل راستین از سوی تک تک دست اندر کاران این همایش- که مرا شایسته نمایندگی خود دانسته‌اند- برای باور پذیری کارشان، موثر باشد و نیز برای مخاطبین و بازدید کنندگان مورد استفاده قرار گیرد.
دبیران دوره‌های پیشین دوستان خوبم ساعد نیک ذات و سیف الله صمدیان بر حیات این فضای فرهنگی سایه دارند و مدیون تلاش‌های ایشان هستیم و نیز کوشش بی‌دریغ مسعود زنده روح کرمانی که همگی مورد قدردانی شایسته هستند.
از دلسوزان جامعه فرهنگی و دوستداران هنر که در این گام مهم مارا یاری رساندند و با قبول دعوت ما چراغ این خانه را روشن نگه داشتند سپاسگذارم و دست‌بوس هنرمندانی هستم که در این عرصه با حضور و آثارشان فضای پیش رو را پدید آورده اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.